Korujen tekemisen välillä, tuli nälkää ja leivoin pikku vuokaleivän. Reseptin laitan silloin kun kehtään. Eli silloin kun minun tekemä leipä on täydellinen,mutta nyt oli viellä puuteita! :D

maanantai, 28. maaliskuu 2011
Korujen tekemisen välillä, tuli nälkää ja leivoin pikku vuokaleivän. Reseptin laitan silloin kun kehtään. Eli silloin kun minun tekemä leipä on täydellinen,mutta nyt oli viellä puuteita! :D

Kommentit